Pogoji poslovanja

Splošni pogoji zgodovinske in fantazijske spletne trgovine Artefakt v lasti podjetja Barbara Balantič s.p., Devana so sestavljeni skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Lastnik in upravljalec spletne strani artefakt.si:

Barbara Balantič s.p., Devana
Vavpotičeva ulica 7
1241 Kamnik

Matična številka: 8465134000
Davčna številka: 42708630, nisem zavezanec za DDV
E-pošta: info@artefakt.si

Izrazi, ki so uporabljeni na spletni strani, imajo naslednji pomen:

  • uporabnik = vsaka fizična ali pravna oseba, ki obišče spletno trgovino Artefakt.si;
  • gost = fizična ali pravna oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini;
  • registriran uporabnik = fizična ali pravna oseba, ki je izpolnila registracijski obrazec in pridobila geslo za vstop v spletno trgovino.

Z enkratnim nakupom v spletni trgovini Artefakt.si preko elektronske pošte postane uporabnik gost, s potrjeno registracjo v spletni trgovini Artefakt.si pa postane registriran uporabnik. Tako gost kot registriran uporabnik (v nadaljevanju tudi “kupec”) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini www.artefakt.si.

Spletna trgovina Artefakt se v skladu z 43. b čelom ZVPot-UPB2 zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije: 

  1.  identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko);
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon);
  3. bistvene lastnosti izdelkov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami);
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku);
  5. pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave);
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davek in stroške prevoza;
  7. način plačila in dostave;
  8. časovno veljavnost ponudbe;
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43. č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Artefakt pogosto spreminjajo. Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na internetni strani, in se za morebitne napake opravičuje (le-te je možno sporočiti na info@artefakt.si). V primeru, da se zaloga izdelka morebiti spremeni prej kot ponudnik uspe popraviti podatke na spletni strani, bo ponudnik kupca obvestil o nastalih spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka. 

Spletna stran Artefakt si pridržuje pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, ki jih je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Uporabnik mora sam zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus ipd.) pred dostopom in uporabo spletne strani ter ustrezno varnost in zaupnost podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov in geslo).

Kupoprodajna pogodba med spletno trgovino Artefakt in kupcem je sklenjena v trenutku, ko spletna trgovina Artefakt potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko potrdilo na e-mail). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za spletno trgovino Artefakt kot za kupca.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku spletne trgovine Artefakt in je kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo. 

Vse cene so v evrih (EUR). Vse cene so brez DDV. DDV ni obračunan na podlagi 1. odstavka 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (nisem zavezanec za DDV). Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen. 

Na spletni trgovini Artefakt so možni naslednji načini plačila:

  • preko PayPal-a
  • s kreditno kartico
  • po predračunu z nakazilom na TRR.

Kupec prejme račun na papirju z razvidnimi stroški.

Promocijska koda oz. koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Artefakt. Aktivno kodo najdete bodisi v elektronskem sporočilu bodisi na Facebook strani bodisi na Instagram-u  trgovine Artefakt bodisi na fižičnem letaku. Posamezna koda prinaša različne ugodnosti (popust, darilo idr.). Vsaka koda je vedno časovno omejena in se mora izkoristiti v navedenem določenem obdobju, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico.
  • Na zaključku nakupa v košarici v okence ”Koda kupona”  vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”Unovči kupon”.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila in ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

Ob registraciji v spletno trgovino Artefakt pridobi uporabnik uporabniško ime, ki je enako naslovu uporabnikove elektronske pošte, in geslo, ki ga sam določi. Uporabniško ime in geslo registriranega uporabnika oz. člana nedvomno določata in povezujeta s podanimi podatki. Če želi član kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevo za spremembo elektronskega naslova poslati na info@artefakt.si. Sprememba naslova elektronske pošte bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, uporabnik pa bo o tem obveščen tudi preko elektronske pošte.

Ponudnik se po zakonu, ki ureja varstvo osebnih podatkov, zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik za nedoločen čas hrani pridobljene osebne podatke vseh registriranih uporabnikov oz. članov spletne trgovine www.artefakt.si in jih uporablja izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb in računov) ter ostalo potrebno komunikacijo. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik oz. kupec sam. Poskrbeti mora za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno zaščito svojega računalnika. Za točnost podatkov, ki jih posreduje uporabnik, ponudnik ne odgovarja.

Spletna trgovina Artefakt ne sprejema naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imela izrecno dovoljenje njegovih staršev ali skrbnikov. Spletna trgovina Artefakt ne ponuja prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke. 

Spletna trgovina Artefakt brez izrecnega dovoljenja staršev ali skrbnikov prav tako ne sprejema kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke, prav tako ne izdaja podatkov, sprejetih od otrok, tretjim osebam, razen staršem oziroma skrbnikom.

Vsaka komunikacija namenjena otrokom je primerna njihovi starosti in ne izkorišča zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti.

 

 

Spletna trgovina Artefakt bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno razvidnost oglasnega sporočila,
  • jasno razvidenost pošiljatelja,
  • razne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasen opis postopka odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • nedvomno upoštevanje želje uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil s strani spletne trgovine Artefakt.

Zgodovinska in fantazijska spletna trgovina www.artefakt.si in vsi podatki na njej, slike izdelkov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Znamka Artefakt in logotip sta v lasti lastnika in upravljalca spletne strani.

1. Izbira izdelka: Na spletni strani www.artefakt.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem Vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite že na tem mestu zaključiti nakup, kliknite na ikono v zgornjem desnem kot ”Prikaži košarico” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

2. Odstranitev  izdelka iz nakupovalne košarice: Na spletni strani www.artefakt.si se v zgornjem desnem kotu, nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na ikono košarice in križec X

3. Zaključek nakupa: Za dokončanje naročila morate na strani Nakupovalne košarice klikniti na gumb ”Nadaljuj na blagajno” in sistem vas pripelje na blagajno. Tu morate izpolniti sledeča polja:

  • Naslov za dostavo: kontaktni podatki, ki so označeni z rdečo zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in  tel. številko) –  potrebujemo jih za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Način plačila: Izbira se lahko med naslednjimi načini plačila: plačilo po predračunu, plačilo preko Paypal-a ali plačilo s plačilno kartico.
  • Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje in klikne gumb ”Unovči kupon”.
  • Pregled naročila: Prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine,  vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni na blagajni, še preden se zaključi naročilo.

4. Zaključek naročila: ——————————————————–.”

Spletna trgovina Artefakt sprejema naročila 24 ur na dan. Naročeno blago (plačano po povzetju, preko Paypala ali s plačilno kartico) se odpošlje še isti dan ali najkasneje naslednji delovni dan. Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu pošljemo, ko prejmemo nakazilo na TRR. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo odposlana prvi delovni dan. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok se upošteva le-ta. Morebitne zamude zaradi nepredvidenih prometnih ali logističnih problemov je odgovornost dostavne službe.

Dostava se izvrši na naslov, ki ste ga navedli v naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni na navedenem naslovu, vam bo pismonoša pustil obvestilo, pošiljko pa lahko najkasneje v 15 dneh prevzamete na najbližnji pošti.

Blago je možno po predhodnem dogovoru – napiši pod opombo naročila na blagajni –   prevzeti na sedežu podjetja Vavpotičeva 7, 1241 Kamnik ali v Mengšu na Levčevi ulici.

Pri oddaji naročila obvezno označi tudi osebni prevzem.

Plačilo v tem primeru je zaenkrat možno le s predhodnim nakazilom na transakcijski račun podjetja ali preko Pay Pal-a. V kratkem bo možno tudi plačilo z gotovino.

Takoj, ko bodo izdelki pripravljeni, sporočimo na vaš elektronski naslov, da se dogovorimo za prevzem.

Stroški dostave znašajo 2,70 € v primeru plačila na naš TRR, s plačilno kartico ali preko Paypal-a in so enotni za celotno Slovenijo. V primeru, da vrednost nakupa presega 60 € je poštnina brezplačna (označite možnost brezplačna poštnina, ki se vam izbiše na blagajni).

Če želite plačati po povzetju, poštnina znaša 3,50 €. Ob prevzemu pa plačate še provizijo, ki jo zaračuna Pošta Slovenije za plačilo – to je 1,07 % vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,06 € (ta strošek ni zajet v izračunano poštnino 3,50 €). V primeru druge izbire plačila (plačilo na transakcijski račun, plačilo s kreditno kartico, plačilo po PayPal-u in G-pay) te provizije ne plačate. V primeru, da nakup presega 70 € je poštnina brezplačna (znesek za poštnino 3,50 € odbijemo, ko izstavimo račun).

Stroški dostave za Hrvaško znašajo 5 €. V primeru, da nakup presega 100 € je poštnina brezplačna.

Stroški dostave za ostale evropske države znašajo 8 €. V primeru, da nakup presega 130 € je poštnina brezplačna.

Spletna trgovina Artefakt kupcu izda račun v pisni obliki in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Kopija računa se hrani pri podjetju, le-to lahko kupec na pisno zahtevo tudi prejme. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.  Kupec je pred oddajo naročila dolžan preveriti pravilnost podatkov. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov se praviloma ne upošteva.

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Spletna trgovina Artefakt odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je bila izročena kupcu (ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne). Spletna trgovina Artefakt odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po izročitvi, če so posledice vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Kupec ima pravico, skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov info@artefakt.si ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. OBRAZEC ZA ODSTOP ————————————-od pogodbe si lahko prenesete s klikom. 

Kupec mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Spletna trgovina Artefakt, Barbara Balantič s.p., Vavpotičeva 7, 1241 Kamnik, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. Prodajalec ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk.

Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Ker je embalaža sestavni del izdelka, jo je ob morebitnem vračilu prav tako treba priložiti tako, kot je bila v prvotnem stanju v času prejetja izdelka (torej nepoškodovano in v nespremenjeni količini), saj proizvajalec izdelka predpiše tudi njegovo originalno embalažo (v skladu s 36. členom Zakona o varstvu potrošnikov). 

Kupec ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bo prodajalec opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

V primeru neposredne vrnitve prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se le-to šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Personaliziranih izdelkov oz. izdelkov narejenih po želji kupca (z imeni oz. podatki) žal ni mogoče vrniti oz. zamenjati.

Spletna trgovina Artefakt spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov. Spletna trgovina Artefakt se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se v primeru težav kupec lahko poveže preko telefona ali po elektronski pošti.

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@artefakt.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Spletna trgovina Artefakt bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Spletna trgovina Artefakt se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Spletna trgovina Artefakt prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Artefakt, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Uporabnik oz. kupec se strinja, da ga ob prijavi na e-novice občasno obveščamo o novostih, ponudbi in promocijskih akcijah. Spletna stran Artefakt se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo zlorabila ali posredovala nepooblaščenim osebam.

Translate »
PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com